slide show

TÄVLING I ORSA

Oh my god, vad glad jag är! Var så sjukligt nervös innan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men Brisko min fina kille skötte sig så himla bra!

L:c (90cm, två faser)= Himla fin på framridnigen och framhoppningen. Försökte ta med den känslan in på banan. Vi kom in på banan och fick startsignalen. Shit vad adrelalinet gick igång! Han var hur fin som helst! Gick som en klocka i grunden. Vi kom hela vägen till omhoppningen, satte den också! Glömde inte banan heller! Felfria dät också. Första dubbel nollan i mitt liv! Så gaalet lycklig!!:D Kom precis utanför placering, 3placerade och jag kom fyra. Lite små surt var det men det gjorde inget för jag var så himla glad att vi tog oss igenom banan utan tjafs!

L:c (stilbedöming)= Red inte fram honom s mycket då han fortfarande var varm sen första klassen. Framhopnningen var inte lika bra som förra, klippte antingen av för stort eller för litet. Men jag la det åt sidan och kollade så att han var framme för skänklarna ist och det var han.
Vi gick in på banan och kollade oss runt lite innan vi fick start signal. Start signalen kom och jag fokuserade mest på att komma ihåg banan, lägga honom rätt och få till fina vägar. Lyckades faktiskt bra med det mesta,förutom att lägga honom rätt, fick två riv. Men jag är nöjd ändå. Vi slutade på 43poäng, jag hade fått 47p om vi inte hade rivit. Och därmed kommit placerad. Men vi kom precis utanför placering där också, 2placerade och vi kom trea.
Är verkligen hur nöjd som helst med min prins! Älskade ponny, finns inget bättre än dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0