slide show

April 15, 2012

Hej är väl alltid trevligt? Hej!:)
Gick upp vid sju idag, åkte och släppte ut alla hästar, både mamma och pappa var med så det tog inte mer än 45minuter! So hardcore. Åkte hem, åt lite frulle och somnade under bordet med Elsa. Ja under köksbordet med Elsa, fråga mig inte varför. Haha, lite mysigt var det iaf.
Åkte sedan tillbaka till stallet och fixade allt till Brisko, red honom även en sväng på banan. Emma Danielsson hade satt fram lite små hinder som hon och Ratima skulle hoppa. Hon hade b.la ställt fram höbalar. Jag vart så himla sugen på att prova hoppa de, så det gjorde vi! Han var lite vinglig in och tyckte det var lite konstigt, men han hoppade! Lille skrutten. Efter ridningen fick han gå ut och rulla sig, mitt i leran.. mysigt värre...
Emma hade även hoppaträningar som var terräng inspererade, så jag tog med mig kameran och tog lite bilder. Ni kommer få allihop! :) Vart så sjukligt att prova på terräng, tror inte att kommer vara så tittig dock kommer hn nog dra, riktigt fort. Men är ändå galet sugen, hoppas på lite träning i sommar!
När träningarna var klara åkte jag hem, duschade och bytte om, sedan åkte vi till farmor som tog emot oss med en massa god mat och ett glatt humör! Alltid lika kul att komma dit!
Nu väntar jag på att Emma ska komma så detta påsklov avslutas på rätt sätt! Ångesten som uppstog när man kom på att det är skola imorgon, där förstördes min kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0