slide show

19:39

Har vart rätt kass på att blogga dom hr dagarna, kommer inte ens ihåg vad jag har gjort. Clarre har iaf sovit hos mig inatt, och jag hos henne igår natt tror jag. Fett med kul hade vi iaf:)
Igår red jag dressyr för Johanna, tränade på att få hans skjutande höger bog på plats, vi fick slita som djur både jag och Brisko. Johanna satt även på honom en sväng för att hjälpa lite. Annars gick det vääldigt bra!
Hängde även med Christine i stallet efter att ha sett henne och Johanna hoppat med Vilmer och Nero.
En massa girltalk om en hel del;-)
Idag vaknade jag och Clarre upp i min säng, som om vi hade väntat något annat?- Nääh. Käkade frukost och lunch, åkte sedan upp till stallet. Mockade och fixade lite, tog in Brisko och gjorde iordning honom för hoppträning. Träningen gick himla bra!! Är rätt dåliga på att förklara saker har jag märkt, så jag behåller förklarningen om hur allt gick till innom mig. Ni får klara er med lite bilder!:)
Ni kommer få en härlig bildbomb på en massa fina ekipage lite senare, så håll ögon öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0