slide show

Om mig.

Hej!

Jag tänkte nu berätta lite om mig. Jag heter Tilda och är 13år. Jag bor i Dalarna med min familj. Har egen häst i Stall Sundet. Jag är en glad och sprallig tjej som spidar upp sig på kvällen då jag är trött. Jag älskar att vara i stallet sena eftermiddagar och bara mysa. Då jag inte är i stallet är jag oftast med kompisar eller sitter och segar vid datorn med bra musik. Då jag är med kompisar brukar vi åka ring, bada, hoppa studsmatta eller bara ränna på noret. På vintrarna är jag mycket uppe i Idre och åker skidor eller skoter. Jag har fantastiska kompisar och familj som alltid ställer upp oavsett vad! Jag är blyg bland nytt folk men då jag börjar känna min bekväm med situationen lättar det lite och jag blir mig själv igen:D Det var lite om mig det! Undrar ni något så är det bara att fråga! Ha det bra!

CIAO//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0