slide show

tisdag kväll

Förlåt för kass uppdatering men det har vart mycket nu. Julia sov här inatt medans vi hade hela huset fullt med gäster. Men det är rätt skönt att ha lite liv i huset. Tidigare idag var vi ute med båten. La till på ett jätte mysigt ställe med familjen Nygårdh. Så den förmiddagen/eftermiddagen bjöd på bad, sol, fika lite prat och såklart RING! Det är få saker som slår det kan jag säga! Dagens ridpass vart en sväng ute i skogen med Petra. Riktigt mysigt var de. Solned gång och galopp på en fin lång sträcka det är lika bra som att åka ring! Glad var han också, vi skulle hoppa lite i skogen då tagga han upp sig riktigt mycket. Han stog och galoppera på stället sen när jag mata fram honom bocka han en gång sen bar det av. Tur att Ramona stog ivägen så han inte kom förbi, hade hon inte stått där hade jag nog legat i skogen någonstans. Haha, bus ponny:) Han är ju bebis så det är det okej att göra så. Imorgon ska jag med Johanna till falun och kolla Stacy. Sen ska vi åka ring, med Sara också. Ska bli rikitgt kul! Sen blir det stallet en sväng tror det blir ett intesivt mjukgörade pass. Känns som det var ett tag sen. Sen i helgen är det tränings läger med dressyr laget. Ska bli riktigt skönt att få fin slipa det sista. Det var allt jag hade att bjuda på idag. Uppdaterar antagligen mer imorgon.
Enjoy life and have fun!/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0