slide show

DAGARNA

Förlåt att jag har varit kass på att uppdatera.. Har haft en massa saker för mig dom här dagarna. Men nu är det ändring på det!
I fredags var jag hos Edvin, även Leonard var med. Riktigt kul hade vi, alla var övertrötta så det blev inte en enda tyst sekund. Haha! Brisko vilade den dagen.
I lördags red jag Brisko uppe på klubben med Clara och Linn. Brisko kändes jätte fin och vi fick igenom högersidan riktigt bra! Red även Pusjkin en sväng då Linn hade väldigt ont i armen efter en spruta. Åh Pusjkin in my heart. Galet vad jag gillar den ponnyn. Det var ett tag sen jag satt på honom och red. Han är så härlig! Han var ockdå väldigt fin dock lite stark.
Senare på kvällen åkte jag ut till Jonatan och hängde där som ni kanske redan vet. Riktigt kul hade vi! Det var en massa härligt folk där. Kollade på film, dansade och spelade Playstation. Det var längesen jag var med ett helt gäng som vi va, awesome! Denna låt var den som spelades mest, värsta draget!! Naaaat, det var bara jag och Clara som dansade. Om ni gillar att skämma ut er ska ni hänga med oss!
image description
Clara sov hos mig den kvällen. Förlåt för att jag är så dum mot dig på mornarna, men heter man Tilda och är riktigt sur på morgonen så blir det så. Haha, du vet att jag älskar dig ändå Clarre!
I söndags var jag i stallet rätt så tidigt, fixade allt. Sen satt jag och några andra brudar ute i det stekiga vädret och tog det allmänt lungt. Sen var det hoppträning för emma. Var lite små nervös då jag inte hade hoppat sen bollnäs tävlingen och jag hade inte en aning om hur det skulle gå. Det var mycket markarbete som fram ridning, upp hjöja bommar, bommar på volt osv. Där fokuset låg på att få dom runt skänklarna. Brisko skötte sig riktigt bra.
Sen skulle vi på bommarna på volten och sen ut på en liten oxer i galopp. Han var lite små seg och stog emot lite. Men han släppte direkt det blev lite högre. Emma höjde upp oxern till 1,10 tror jag. Jäklar vad han hoppade med ryggen! Har aldrig känt den känslan förut! Sick! Han hade as bra enrgi och tramp i bakbenen. Somsagt, har aldrig känt den käslan förut!
Idag red jag och Celine på sandbotten en liten sväng. Brisko var som en tickande bomb, gick på tå nästan hela tiden. Gulle! Kunde dock inte motstå att galoppera i vattnet. Härligt värre! Brisko njöt som tusan! Sen skrittade vi mesta delen.
Ruskigt långt inlägg, ni som läser hela borde få en medalj!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0