slide show

IMAC (?) HEHE

Sitter nu vid famljens nya Imac (om dom heter så?;)) haha, grym är den iaf! Så nu kanske det inte ska ta en timme att ladda upp en bild, ska försöka få upp Ulle tränings bilderna på Christine & Ulrika om jag har dom kvar på kameran vill säga. Ska kolla det, men om dom är det ska ni få dom imorgon då Brisko bara ska skrittas så det lär inte ta så himmla lång tid!
Imorgon är det skolan, eeh vet inte riktigt hur jag ska det? Ska bli kul att träffa mina fina brudar igen, men gå upp halv sju på morgonen och alla dessa prov och läxor gör mig inte så glad.. Jaja det blir nog bra. Tagga fem veckor sen är det påsklov!;) Ska väl snart gå och lägga mig så jag sliper försova mig första dagen, heheh.
puss/
image description
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0