slide show

COMMENTS

Red på klubben idag med Julia, allt gick bra han var fin och hade energi. Kvitter var även och masserade honom idag, hittade inga spänningar eller något annat, skönt:)

Red somsagt på klubben, precis när jag ska ta steget in i rid huset står det en tjej, snarare kallad dam och vräker sig ut "oj, någon som börjar bli för stor för sin ponny" rakt i mitt ansikte. Jag blev riktigt chockad och gick in i ridhuset och började tänka vad var det hon sa? Hur kan man vräka sig ut något så fräckt till en fjorton åring? Igentligen är det ingen bigdeal, men dom orden tog verkligen riktigt hårt. Jag började fundera om det var sant det hon sa, men ändrade mig snabbt när jag såg oss i spegeln. Senare ringde jag mamma i ren förtvivlan. Jag var helt sönder inombords, även fast det inte var en stor grej alls. Jag var så förbannad på henne , hon var ändå vuxen och har barn som rider. Lågt av henne. Usch.. Tumme ner. 👎

Hörs, t


Kommentarer
Postat av: nicolina

men nu får väl folk fan ta å ge sig! Du e verkligen inte för lång på brisko tilda! du ska verkligen inte ta åt dig av dom orden!

2012-03-17 @ 20:28:17
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/
Postat av: svar till nicolina

Tack så mycket, du vet inte hur mycket det betyder att du säger det! /t

2012-03-18 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0