slide show

BEUTIFUL DAY!

Solen skiner, det är varmt och det är fredag! Kan det bli bättre? Tror inte det. Även fast jag borde vara ute i det fina vädret sitter jag inne på mitt mörka tråkiga rum och lyssnar på musik. Välkommen till tjejen engbergs liv! Haha nejdå, ska snart ta mig i kragen och gå ut och leka lite med Elsa. Kanske tar en och en annan bild.
Ikväll är det hoppning klockan sju, inte den bästa tiden på fredagkväll men finns det inga andra tider så får det bli så. Jag och Julia hoppar tillsammans, bara vi. Lär väl bli lite smått spårat men kanske inte så mycket, men vem vet? Hon hade iaf fått en grej av Sara (våran hopptränare) som vi skulle göra. Vi ska sätta upp enkel hinder som är tittiga och jobba på anridnigen om jag fattade det rätt. Sen skulle vi få en till övning av Uffe, typ:) Laddad från topp till tå!
Nu ska jag dra ut en sväng, ha en underbar dag mina fina!:)
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0