slide show

COUNTDOWN

Hejsan!

Förlåt för kass uppdatering dom senaste dagarna, har vart i Idre hela helgen och där har jag inte tillgång dator eller Internet.. Så där har ni förklaringen.

Johanna har vart super duper snäll att ta hand om AvkastarN som jag kallar honom för tillfälligt... Hon hade även fixat man och lugg på honom vilket var super skönt och riktigt snyggt! Äntligen ser han inte ut som en travare längre! Tack för allt Johanna!:)

Ridpasset idag gick bra, var meningen att jag skulle ut själv i skogen en sväng och hoppa lite stockar och så, men så blev det inte då han hade bra mycket energi så jag skritta ner till becken med Celine och sen red vi på banan.
Han var lika pigg på banan så vi jobbade mycket med galopp. Små små volter med det där suget i bakbenen, förvänd galopp, byten och ökningar och minskningar på volt. Efter passet var han hyffsat lugn men fortfarande pigg och glad. Vilket är skönt, vill inte ta ifrån honom glädjen som han har jämt och ständigt i allt han gör!

Imorgon börjar skolan igen, fett med opepp men ska bli sjukt kul att träfaa alla som jag inte har sett på ett tag!

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0