slide show

LIVING YOUNG WILD & FREE

Hejsan! Har precis pluggat klart för alla prov jag har den här veckan, fixat stallet och ridit. Har även tagit fram morgon dagens outfit som består av hederliga mjukisbyxor, raggsockor och en skön tröja. Ock såklart mina slitna Converse! Slappt?- Ja. Skönt?- Som faan!

Han var pigg, glad och riktigt fin. Vi gjorde mycket galopp jobb. Ökade sträckor, minskningar, mindre volter och förvänd galopp. Han var inte ens trött när vi var klara vilket var skönt för då vet jag att han har krafter kvar tills hoppningen imorgon.

Just nu pratar jag med Clara på skype, vet inte riktigt om hon har alla hemma...Hahah, vet inte om hon pratar med mig eller sig själv för hon snackar konstant.. Love u claris. Nu ska jag försöka sätta mig in i samtalet, ni får ha det toppen bra!

PUSS/t


loveU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0