slide show

HAKUNA MATATA DET ÄR ORD SOM ÄR BRA

Brisko fick gå ut på en mys tur ute i skogen med mycket härlig galopp idag. Helt själva var vi, välbehövligt! Han skötte sig galet bra, han bryr sig inte om att han är själv vilket är riktigt skönt! Han var himmla glad hela turen, öronen klistrade frammåt och vad med på allt. Sånna här stunder jag inser hur mycket jag älskar honom, min Brikso bara min.

Hej förresten! Hoppas allt är bra med er? Själv mår jag riktigt bra, har nyss vart hos Kusinen som fyllde år idag. Köttfärs och rulltårta var det som stog på menyn. Riktigt gott! Skolan har rullat på like always. Måndag måste vara den bästa dagen igentligen, allt går så fort. Vilket jag är sjuukt glad över!

Känner mig lagomt mogen som ligger och lyssnar på låtar från Lejonkungen... Vet inte riktigt varför, men Disneys låtar är riktigt bra! Iaf dom tecknade..hehe. Don't judge me.

Hörs! /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0