slide show

19:50

Åkte upp till stallet halv nio för att jag skulle ut i skogen med Johanna&Christine, men det blev inte så då det var stenhårt underlag. Så vi gick upp till klubben, red i mörkret för precis när vi kom in gick strömmen.. Men det var mysigt. Själva ridpasset gick bra, men det är den där förbannade högersidan som jag inte får igenom.. Tur att Johanna ska rida honom lite när vi åker till Idre, det tackar vi för!:) Sen var jag i stallet till halv tre, mamma slutade sent och pappa var någon annanstans. Som tur var, var Christine kvar och höll mig sällskap. Vi hade riktigt kul, båda två var övertrötta så det spårade lite då.. menmen kul hade vi allafall!

Tjaa! Hoppas ni mår lika bra som jag gör? Ja, jag mår toppen som ni kanske förstog;) Mamma och jag kom nyss hem från borlänge där vi var och köpte ben till min nya säng, dubbel säng you know!:D Eller nu vet ni.
Mamma lagar mat nere i köket så det luktar överallt! Det klagar vi inte på.

Imorgon drar jag ut i skogen med Christine, lär väl bli lika spårat som det blev idag, haha men kul kommer det bli det kan jag redan säga!

puss/t


Favvo bild i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0