slide show

CALL 911 TO HELP!

                                                                          GÅRDAGENS RIDPASS!
Gick hur bra som helst! Han var så galet fin så jag ville inte sluta rida! Red i ca:40min. Fortsatte att träna vidare på det jag gjorde för Johanna i tisdags. När vi var klara fick han leka av sig och hoppa ett lite kryss som låg på 30cm. Han tyckte det var riktigt kul, det var ett tag sen han fick hoppa utomhus så det var riktigt kul för både han och mig. Sen travade jag av honom länge i låååg och ruund form. Han travade på där och tyckte att livet var toppen! Älskling.
_________________________________________________________________________________________________

Idag red jag ut med Emma och Linnea, vi red byvägarna i Heden. Riktigt mysigt. Han fick galoppera av sig riktigt ordentligt och känna att han är häst och få leka lite. Vi var ute i ca 1timme. När vi kom tillbaka fick han ha på sig Back On Track grejerna. Linnea hade kväll så hon var super snäll och erbjöd sig att ta av dom då dom gav hästarna kvällsmat. Tack!:)

Har precis gjort klart dom stora delarna av mitt bildspel, har bara lite små grejer kvar sen är det helt klart. Imorgon dra jag upp till Idreeeeeeee!!:D Ska bo med Julia och hennes familj i deras stuga som ligger precis brevid backen, vilket blir heelt awesome! Längtar som fan! Så jag ska alldeles snart gå och packa. Mamma tar hand om Brisko, får se om Christine rider honom annars lösgalopperar mamma honom.

Nu är det dax för mig att packa, och sen väntar sängen. Så godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0