slide show

DAGENS RIDPASS

Gaalet trött, ligger under mitt duntäcke med min morgonrock lindad runt min frusna fötter och lyssnar på en massa skön musik.

Brisko skötte sig bra idag, iaf mot slutet. Johanna började med att rida honom för att få igenom vänster sidan. Jäklar vad hon kämpade och han vägrade släppa efter en sekund! Efter en stunds kämpade så släppte han efter och Johanna fick igenom honom riktigt fint! Jag fick rida honom efter en stund, lika fin då. Han är mästare på att skjuta ut rumpan när man ställer honom innåt, så vi tränade mycket på att få honom att vara böjd men ändå gå rakt. Gick riktigt bra efter ett tag. Sen jobbade vi med tempoväxlingar. Han skötte sig riktigt bra! Tack så mycket Johanna!:)

Frusit hela dagen har jag också gjort, ligger fortfarande under duntäcket med morgonrocken runt fötterna. Har även satt på mig en tjock tröja.. Nu välkomnar vi värmen tack!

Mamma håller på att fixa mat nere i köket och pappa är på hockey. Kvällen kommer bli sjukt lugn, vilket är as skönt för trött det är jag allt!

/t


Saknar sommare galet mycket när det gäller värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0