slide show

SCARY MONSTERS AND NICE SPRITES - LALAA

TISDAG 10/11: Skolan började, härligt att träffa alla kompisar! Red på banan ed Celine i mörkret, allt rullade på bra!


Provade även mina nya fina lindor som jag fick av Johanna! Tack för dom!:)

ONSDAG 11/9: Skolan rullade på som vanligt, inga riktiga lektioner slutade två lagomt trevligt:)
Red ut på en lugn tur i skogen med Celine, han skötte sig riktigt bra, pigg och glad! Åkte skidor i Granberget med mina fina friends på kvällen, riktigt kul var det!

TORSDAG 12/9: Hemma från skolan, hals problem..
Hade en bokad träning med Johanna så då var det bara ta sig i kragen, ta en tablett och köra! Han var riktigt stel i båda sidorna.. Vangen hade riktiga bra övningar så han blev lite mjukare i sidorna, det blev bättre fram mot slutet. Vi har iaf en massa att jobba på nu!

Lite snabb info om dagarna jag inte har skrivit något om! :)

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0