slide show

TISDAG MORGON, FML

GodMorgon!

Mamma kom inrusandes i mitt rum 07.10 idag, orkade inte gå upp så jag låg och drog mig till halv 8. Jag går upp och sätter hallona i micron tar fram yoghurten och flingorna och sätter mig framför Facebook på Ipaden. Sen inser jag att jag har sovmorgon till kvart i nio... Jag hade kunnat sovit 40min till om jag inte hade blivit väkt. Jaja, shit happens. Sitter allafall här nu men frukost i magen och lyssnar på musik. Tänkte göra mig iordning och sen kasta mig framför tv:en ett tag och sen traska vidare mot skolan.

Efter skolan så åker jag upp till hästberg och rider för Johanna, hoppas han är ln lika fin som han var då vi slutade den senaste gången. Och hoppas han går in i transporeten.. Emma D har tränat både honom och mig hur vi ska göra så det borde gå, eller det ska gå!

Nu ska jag börja göra mig iordning, hoppas ni får en toppen bra dag!:)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0