slide show

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av: Lovisa
Fin blogg! Är du tillsammans med någon just nu?:-)
- Tack! Nej, det är jag inte:)

Postat av: fridA
1. hur många läsare har du på ett ungefär per dag?
2. finns det någon kille du gillar just nu?
3. skriver du med någon kille du gillar?
fin blogg föresten kram

-1. Mellan 40-55
2.Ja det gör det.
3. Ja det gör jag
Postat av: Molly ;-)

färg på din tandborste?
pizza vs tacos?
favorit tidpunkt på dagen?

haha, lite random sådär..;)

-Min tandborste är rosa och vit
-Tacos, heelt klart!
-Kvällen och efter tolv;)
URL: http://moliee.devote.se

Postat av: Anonym

Hej ! har hört att du har umgås lite med Tilde Gulleryd förut,va det så? och umgås ni just nu ?:-)

-Tjaa! Ja det stämmer! Njaa det kan jag inte säga att vi gör..


Det vara alla frågor! Som ni kanske ser är svaren markerade med svart fet stil;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0