slide show

NATTI NATTI

Sitter här med Emma, våra feta godispåsar och tar det lugnt. Helt slutkörda är vi, även fast vi knappt har rört oss sen klockan 18.00, hehe. Tror jag avlider av trötthet snart, tur att jag har en massa skön musik som piggar upp mig. Music save me many times! Hoppas eran lördag har vart toppe bra. Min har vart cool lugn som ni kanske redan vet;-) Imorgon ska jag ta en stor feet sovmorgon är det tänk, hoppas det går som jag tänkt annars vaknar jag väl på fel sida antar jag.. visst är det så man säger? haha jag bra koll jag har..

Nu ska jag käka upp resten av mitt godis sen väntar min älskade säng!

/t


Godnight my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0