slide show

IF TODAY WAS YOU LAST DAY..

Tjaa! Förlåt att det inte kom något inlägg igår kväll, men jag son hos Julia och orkade inte med att blogga så där har ni svaret.

Det var hoppträning för Emma igår bak på banan och jag har lovat tjejerna som var med att ladda upp bilderna här på bloggen men kameran vägrar att ansluta sig till datorn som det kan ta ett tag.. Sorry for that girls!
Brisko fick en liten sväng i turen den dagen också, Julia var med ut också så det var så vi fick den briljanta ideen att jag skulle sova hos henne.

Idag åkte jag och mamma upp till stallet efter jag hade slutat skolan och tog in alla hästar. Gick fortare än vanligt, kan ju bero på att jag hade jätte bråttom... Efeter vi hade tagit in alla hästisar skjutsade mamma hem mig så jag kunde springa upp till Edit för att se på "Jag saknar dig". Filmen i sig var bra, skrattade väl lite för mycket där man inte ska skratta men var så jävla trött så det bara blev så..

Sen var det pluggnings dax här hemma, tog pappa till hjälp like always.. körde lite matte och fysik.. inte mina starka sidor om jag ska vara ärlig.. Men har prov om några veckor så det är lika bra att ta tag i sakerna!

Nu ska jag fortsätta snacka på Skype med min homiesar, ha en toppen kväll! /t


Bjuder på en gaalet söt bild på mig och min fina vän Emma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0