slide show

DAGEN

Hello!

Vaknade vid tolv idag, sa till mig igår kväll att jag skulle upp vid nio.. Blev det så? Nej.

Åkte upp till stallet vid ett tror jag. Mockade och fixade till Brisko&Sladden då Julia och hennes familj är borta. Red upp till klubben vid tre, red till kvart i fyra då lektiornerna började. Ridpasset i sig gick bra, gjorde serpentin bågar med volt i varje båge, bakdelsvändningar och ökade trav sträckor. Vi måste jobba lite på formen bara, sen är vi tillbaka där vi slutade!

Käkade nyss Tacos med lá familia, det satt rätt fint efter hen hel dag med bara lite yoghurt i magen. Ännu denna kväll blir cool lugn, rätt skönt men tråkigt. Håller på att ladda in Louise Haaga tränings filmen på YouTube, så den kommer ni få lite senare! Bättre sent än aldrig -Right?

Puss/t


Kommentarer
Postat av: Lovisa:)

Asså det finns bara en sak och säga och det är: att din blogg är sjukt bra ;) och jag älskar att läsa den ;) kram Lovisa

2012-01-02 @ 17:49:48
Postat av: svar till Lovisa

Åh va glad jag blir! Tack så mycket sötnos!:) kram

2012-01-02 @ 17:53:18
Postat av: Lovisa:)

Men det var inget att tacka för ;) jag bara älskar din blogg ;) <3 kram

2012-01-02 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0