slide show

DAGEN EFTER NYÅR

Gick ochla mig 4 igår natt och vaknade 1.. Vi hade iaf riktigt kul igår!!

Kom nyss hem från stallet. Red i rid huset med Johanna medans mamma tog på sig att mocka och fixa maten.
Skrittade och travade idag, han kändes riktigt fin. Han var lite bråkig/busig när jag ställde honom utåt i höger varv. Lättade och la till ett bocksprång. Knas ponny, även Johannas häst var lite busig mer än så säger jag inte ;)

Mamma och pappa lagar mat nere i köket så det luktar i hela huset! Gilla!:) Kvällen blir lugn sädär efter nyår, tror dom flesta är rätt slitna...

Känns som den här låten passar bra till några som hade riktigt kul igår kväll;)) hehe..

Nu ska jag fortsätta chilla runt i mina mjukistofflor och OnePiece, ha det bra ! /t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0