slide show

ASS BACK HOME

Tjaaa! Kom nyss hem från en grym helg i Idre med min fina vän Julia! Helt grymt har det vart, förutom det kassa vädret.. Men backarna har vart hyfsat sköna. Offpisten var ju som att komma till himmlen, galet skön puder snö! Bowlade igår kväll också, gick riktigt bra! Satte tre strike, har aldrig gjort det förut. Julia satte 5 stycken, vet inte om det var ren skicklighet eller tur men kul var det allafall! Helgen har som sagt varit toppen!
__________________________________________________________________________________________________

Ikväll är det tavlingsryttar möte för klubben. Har inte bestämt mig för vilket lag jag vill vara med i.. Vill ju både va med i dressyren och hoppningen men kan inte bestämma mig. Antar att det blir båda, beroende på om dom krockar med datumen eller inte. Det visar sig helt enkelt! Efter mötet ska jag rida för Johanna uppe på klubben. Har redan en känsla i kroppen att det kommer gå så galet bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Så ska det kännas. Sen blir det nog en tidig kväll för mig idag. Orkar nog inte med så mycket mer idag hehe.

PUSS /t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0