slide show

VECKORNA GÅR RÄTT SÅ FORT JAG HAR FÅTT FETT MYCKET GJORT

Har nyss kollat igenom Fysiken och är hyffsat redo för provet imorgon. Ska plugga lite mer imorgon på håltimmen.

Idag fick Brisko komma ut på en skritt tur i skogen med Julia&Sladdas (som jag kallar honom) riktigt mysigt var det. Kul att vara med dom man verkligen gillar! Brisko skötte sig bra och traskde på som vanligt. ÄlskarT. Imorgon får han vila då jag och mamma fixar stallet tillsammans sen drar jag till Edit och ser på Sagan Om Ringen maratooon, Malin och JossaN will be there tooo:) So good.

Nu ska jag kila in i badrummet och fixa ansiktsmask med mamsen. Kvalitétid kallas det :)

HÖRS!/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0