slide show

WHAT IM I SUPPOSED TO DO WHEN THE BEST PART OF ME WAS ALWAYS YOU.

Teatern idag gick bra, haha kul var det också. Jag och Ece var fulare än fulast måste jag säga.. annars har skolan har rullat på riktigt bra, det går bara fortare och fortare! Överlycklig för det.

Brisko fick en tur i skogen med Christine och Celine, tänk att det alltid jag ska bli spårat när jag och Christine rider ut, våra hästar är lite smågalna när dom kommer i närheten av varandra, men det är alltid lika kul att vara ute med henne!

+&- med ridturen.
+ att han var pigg och glad och lyssnade bra och busade lite;)
- att Celine dök i marken två gånger, hon är iaf oskadd som tur va!

Imorgon ska jag och Brisko testa på något nytt och spännande! Vi ska nämligen prova hoppa för Sara! Dom säger att hon är toppen bra, så varför inte prova en gång? Ska bli sjukt kul, hoppar med Julia, Clara och Linn. Ska bli super kul att få hoppa i samma grupp som dom igen, gjorde förra säsongen. Gaalet kul var det! :)

/t



Gillae att han är en decimeter över hindret;) Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0