slide show

DET MÅSTE VARA PÅ LIV OCH DÖD

Har nyss klivit ur duschen som var mer uppfriskande än vanligt måste jag säga! Dagen har varit helt ok! Åkte till stallet halv tre tror jag, fixade stallet och red. Han dunder fin! Verkligen helt jävla magiskt! Vi red inte så jätte länge, hade lite problem med att avsluta ridningen för att han var så himmla fin. Min fina Brisko, bara min.

Sen fick jag skjuts upp av Christina upp till klubben, dressyrlags möte kl fem stog på schemat. Vi kom fram till hur lagen skulle se ut, vilka tävlingar vi hade framför oss, träningsläger och fysträning för ryttare. Mycket skoj på gång!:) Ska försöka ta så mycket hjälp av Johanna som möjligt nu här framöver eftersom första tävlingen är om en månad! J var även iväg på tävling idag, första tävlingen på året och första vinsten, grattis!:) GO GO GO!! 

Nu ska jag kolla runt på ett nytt skidställ som jag önskar mig när jag fyller år. Ha en bra kväll!:)

PUSS/t


Kommentarer
Postat av: S A N D R A S F O T O N

superfin blogg!

följas via bloglovin?

2012-02-05 @ 21:23:57
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack :)

2012-02-06 @ 21:05:34
URL: http://johannavangen.blogg.se/bildblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0