slide show

GÖTEBORG HORSE SHOW

Hemma efter en galet bra helg i GÖTEBOOORG! Har haft det toppen bra! Alla föreställningar, 140 hoppning, 155 hoppning, Grand Prix dressyr & Grand Prix dressyr kyr. Det var riktigt bra, samma svenska vinnare i drssyren båda gångerna. Patrik Kittel & Toy Story. Sinnes sjukt vad snygga dom var! Värdiga vinnare helt enkelt!:)
1,40m hoppningen kommer jag inte ihåg vem som vann.
Sen.. Rolf-Göra Bengtsson, vad ska man säga? Heela arenan lyfter när han kommer in! Han borde får värsta adrelalin (stavning) kick när han komemr in, folk blir som tokiga, klappar, stappar i golvet skirker och tjoar! Han borde känna sig som en kung! Han gick klockrent i grunden, sen i om hoppningen fick han ett nerslag på sista hindret. Synd, men snacka om att göra allt för svenska folket! Sjukt.

I 1,55 hoppningen som Rolf var med i, vann tysken Marcus Ehning. Har inte så mycket mer att säga om det.
Mässan.. vart ska man börja? Tror seriöst jag ville ha allt! Fick med mig en heel del fina saker hem som jag är otroligt nöjd över! Stötte även på årets PA gäng och Tobbe Larsson, fräänt ;-)
Det som kom med mig hem:

*Svart lång ärmad tröja
*Röda ridbyxor (!!)
*Strumpor
*Schabrak
* Dressyr tyglar
*Martingal
*Tunt regntäcke
*Spray glans
*Vind jacka
*Grimma
*Transport/stall täcke
*Transport skydd
*Salt sten
*Rid stövlar :)
* Mer strumpor
Är verkligen hur nöjd som helts med min inköp! Helgen kunde inte ha blivit bättre! Love
Imorgon laddar jag och Brisko om för Louise Haaga träningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0