slide show

TOOOOOMT

GodMorgon! Vaknade nyss och är inte så där över trött so jag brukar va när jag vaknar på morgonen. Slog upp FaceBook det första jag gjorde när jag vaknade, så en hel del statusar att det var kallt ute. Mellan 20-24 minus grader! Nu verkar det som om att vintern har kommit. Kyla är inte riktigt min grej, menmen finns inte mycket att göra åt.

Som ni redan vet så ska jag rida för Frida idag, det kommer ett inlägg om just det och hur träningen gick. Stay around! Klockan är 10 över 10, så jag har inte sådär jätte bråttom, vilket är jätte skönt. Rider också hyffsat långt in på EM så det är skönt det också. Sen ska jag hem till Stephanie runt klockan sex för hon fyllde år igår, bada och käka tror jag att vi ska göra:) Ni får ha en toppeeen bra dag!!

HÖRS!/t


Den här årstiden är vääldigt lockande just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0