slide show

THE DAY AFTER TOMORROW.. typ

Slänger in ett snabbt och kort inlägg innan jag ska lägga mig. No provet idag, ska man skratta eller gråta? Hade tränat på allt jag skulle kunna och kände mig hyffsat säker på det mesta men när provet kommer framför mig försvinner allt! Menmen, kan inte sitta och gråta över det. Bara jag får ett E är jag nöjd..

Kvällen tillbringades @Edits place, Sagan Om Ringen maraton var det ja! Började halv sex tror jag, vi hade kommit till andra delen i andra filmen klockan tolv, då had vi ävet käkat i ca en halvtimme. Vi satt i 6,5timme och såg på film.. haha ändå rätt bra gjort måste jag säga! Filmerna ligger iaf på topp hos mig!

Nu måste jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag träna för Frida vid två tiden tror jag. Elsa ringde och sa att hon va sjuk så jag fick ta hennes plats! Hur snällt som helst!:) GODATT!

/t


Hoppas med hela mitt hjärta att vi båda sköter oss lika bra imorgon som vi gjorde den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0