slide show

NIGGAS IN PARIS!

Blogg.se fuckar totalt.. funkar inte att ladda upp någon bild, föutom dom som redan ligger i arkivet.. Ska försöka lägga ut dom på FaceBook så jag kan kopiera dom till telefonen och sen lägga ut dom här på bloggen. Och på tal om det, inatt klockan 03:00 kommer mitt SIM kort till Iphonen börja fungera, yeeees! Då kan ni räkna med en massa bilder och uppdatering över allt! :):):)
Hoppträningen för Haaga gick galant! Han har blivit mycket mer piggare och positivare vilket jag gillar starkt! Han skötte sig riktigt bra. Vi hoppade ett hinder med en massa röd päls, jag var helt klart mycket räddare än han men han klippte det utan att blinka. Nu kan jag garantera att han inte är tittig. Min fina pärla. Louise tyckte att han var en helt annan ponny, precis som jag också tyckte sen vi var där senaste gången. Han är mycket possitivare till livet nu, om man säger så. Haha. Imorgon ska vi hoppa mer hinder och höjder, mer uppdatering om det kommer imorgon!
Ha en bra kväll!/t
snacka om söta ungar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0