slide show

HAPPYYYYYYY

Hej mina fina! Hoppas eran dag har varit bra? Min har vart toppen, verkligen! Fick fina presenter och en massa grattis!:) Super nöjd med presenterna, fick inte mina skidkläder, men däremot fick jag en Iphone 4s! Bara sådär! Trodde aldrig att jag skulle få han en sån i mina egna händer, men tydligen fick jag det! Världens bästa föräldrar har jag!! Love
Fick även en jätte fin, varm tävlingströja, en gaalet fin bild på mig och Brisko  och en dag/natt kräm. HappyFace! Finns bara en sak kvar som jag vill ha, men det kan ingen ge mig. Det måste jag fixa själv. Al by my self

Fixade stallet jätte fort idag, mamma hjälpte mig en del. Red ut och joggade lite med Emma. När vi är ute kommer vi in på dom konstigaste samtalsämnena som jag själv inte har en aning om. Haha, skönt att få komma bort från det vanliga iaf! Brisko skötte sig jätte bra, han var pigg och glad!

Nu väntar jag på att släkte ska komma, vi ska käka en massa gott och bara mysa! Ha en fortsatt bra dag mina käraste!
PUSS/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0