slide show

DAGENS RIDPASS

Blev bak på banan för Johanna. Fick en bakläxa att ha still mina händer i söndags, då jag gärna sitter och rör på dom när jag kommer i obalans och då pendlar hans huvud fram&tillbaka. Tycker själv att jag hade tagit till mig det hon hade sagt och visade ett mycket bättre resultat idag! Brisko var still och fin och fin i formen och han längde sina steg vääldigt fint. Vi tränade på L:b rörelser, mest serpentin bågar, mellan trav+galopp och halter. Det gick riktigt bra faktiskt! Vi lossade även höger sidan som efter ett tag blev mjuk och fin. Han tar dock ut bakdelen utanförspåret, men det fixar vi lätt som en plätt!
Längtar så gaaalet mycket tills vi är ute på tävlingsbanorna!! 10 mars är vi på plats i Svärdsjö men Johanna som coach!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0