slide show

DAGENS DAG

Pappa fick igång en gammal bärbar dator som jag hade för något år sen. Hittade en massa sköna bilder, en del var den tiden det var väldigt inne med att kolla upp i hörnet och puta med läpparna, haha men jag behåller dom för mig själv. Nu har jag iaf en egen lite laptop som jag kan använda istället för familjen sega sak som man inte ens kan kalla dator.

Brisko fick ridas på terräng banan där det var mycket snö och han fick pulsa ordentligt. Jobbade honom mycket i galopp där fokuset var på att han skulle sänka sig och få upp ryggen. Han började slappna av och sänka sig när han insåg att det var jobbigt att springa med huvudet uppåt och ryggen på helspänd. Efter en stund vart han avslappnad som sagt och blev väldigt mjuk i båda varven. Det blev ett kort och intensivt pass då jag kom på att jag skulle på Melodifestivalen, genrepet. Det var helt okej faktiskt, har inte skaffat mig en favorit precis men många va dom var helt okej. Det var två av dom som var lite copycats måste jag säga. En av dom var Youngblood som hande tagit en del från Eric Saades låt Manboy, dock har dom ju samma låtskrivare så det kan ju bero på det. Och den andra var Andreas Johnssons låt, kände igen melodin på den men kan inte säga vilken låt jag känner igen den från.
____________________________________________________________________________________________

Kvällen kommer bli väldigt lugn då mamma och pappa är borta. Måns och Villemo är hemma nu, men dom ska antagligen iväg sen, så jag ska försöka ringa hit någon kompis.

Ha en bra kväll!
PUSS/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0