slide show

Löördag 18.10

Ridpasset idag blev ett litet lek pass med effektiva böjningar i låg form, och en massa lek med galoppombyten som han tyckte var rikitgt kul. Så imorgon ska vi satsa på att ha kul och komma över muren som är med. Haha. Beroende på hur han känns så kanske jag efteranmäler oss till l:c oxå. Beror på som sagt. Taggad till tusen är jag iaf!

Familjen ska snart dra upp till Tibble en sväng för att käka mat. Sen ska jag nog hem i god tid eftersom det blir en tidig morgon imorm. Självfallet får ni film på rundan imorgon. För att gå in på något helt annat så har jag fått min nya skinnjacka från JC! Så sjukt nöjd, riktigt snygg är den. Känns bra att ha en jacka nu ist för att gå runt med stora munktröjor och sen ut som en slo, fast det är rätt skönt. Allafall är jag rikitgt nöjd, tack mamma som betala den!;)
PUSS/t



Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru & mamma

allt bra?

klicka gärna gilla på mitt kort till min man och hjälp mig vinna vore super gulligt. kram

http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903.

2011-09-03 @ 18:25:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0