slide show

SHARPMAN

Blev hemma från skolan idag, dels för att jag hade fett ont i magen och kom knappt upp ur sängen. Fast imorgon är jag tillbaka tror jag.  Känner mig redan bättre.

Sharpman var här idag också. Så vi fräste upp till klubbe där dom la till och provade sadel. Vi la på våran dressyr och hoppades på att den skulle sitt bra. Och det gjorde den!!:D  Det tackar vi för!

Sen skulle vi prova lite hoppsadlar som vi var där för igentligen. Första vi prova var en Prestige och den var riktigt skön, och den satt bra på honom. Tog några språng i den och den var riktigt skön över hindrena.
Sen la dom på en annan sadel som jag inte riktigt vet vad det var för något. Men den var sprillans ny och stel. Med åååh herreguud va skön den va över hindret!! Allt var liksom perfekt. Men dock var den snor dyr! Så det blev den första, prestigen. Riktigt nöjd, äntligen en egen sadel som både jag och han trivs med!

Tänkte också passa på att tacka mamma som står för alla cash! Tack så hemskt mycket världens bästa mamma, tur att jag har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0