slide show

VMA'S 2011

Gokväll!
Just sitter jag och Staephanie och kollar på vma's 2011.Hon kom för en stund sen, jag bad henne köpa med lite godis men ikke! Så nu sitter jag här med mitt godis sug som besöker mig väldigt ofta. Kände idag efter matte lektionen att jag blev skit sugen på chocklad! Men det blev en toast... det är gott de också.
Idag red jag för frida. Gich hur bra som helst! Han var väldigt energisk och fin i sina bakben +fin i formen.
Imorgon ska vi ta det lite lugnt bak på banan eftersom vi ska tävla på söndag! Det blir en enkel l:d. Har mest fokus på att ha kul och komma runt kvarsittande. Ni kommer få film på rundan hoppas jag, försöker tvinga med stephanie också isåfall blir det en massa bilder också.
För att dämpa godis suget ska vi trycka i oss lite glass nu. Ha det braaa! PUSS/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0