slide show

16:49

Hemkommen från skolan för ungefär en timme sen. Dagen gick fort, inte många lektioner alls och en tidig dag. Bilden var lätt bäst idag! Mer behöver jag inte säga;)

Väntar nu på min käre vän stephanie som jag inte sett på år och dagar! Vet inte om hon hakar på mig upp till stallet men det visara sig. Idag ska jag rida för Johanna, ska bli riktigt kul att få rida "riktigt" igen. Så denna vecka ska vi rida på som vanligt förutom att han får en skritt dag och en vilo dag så han får tid att repa sig mellan alla träningar. Så på onsdag blir det hoppning igen! Wehooo! Sen blir det lite tävlingar här och där. Back on Track var det ja!!

Nu kom Stephanie, hon hade med sig en liten överraksning, jippie!
/t



Kommentarer
Postat av: lilla mig

vad va det för överrastning!??! :O

2011-09-22 @ 15:12:50
Postat av: svar till lilla mig

Godis;)

2011-09-22 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0