slide show

SWEET

Hello!
Idag vart det en lång dag igen. Men det är bara kul!
Först gick jag upp vi sju för då ville alla hästar ut i hagen, sen åkte vi upp på klubben en sväng och kollade på tävlingarna. Träffade mycket trevligt folk och hälsade även på nya ridskole hästen som var ur gullig!
Sen drog jag vidare mot Johanna, där vi väntade på skjuts till Gagnef.
Johanna var sekreterare till en av dom tre dommarna som dämde. Jag fick också vara med i baksätet i bilen där dom dämde. Riktigt häftigt var de! Fick se/höra hur en dommare tycker och tänker om ekipagen, hur dom sätter pöäng osv. Dock var ju hon en riktigt ärlig och snäll dommare. (Annie hette hon tror jag) När ekipagen kommer in säger hon vad hon tycker om dom osv. Och hon kunde se direkt varför vissa gjorde olika krusiduller som den inte ska. Sen skrev hon ner hur dom skulle göra osv..Det var ett flertal fina ekipage!!:)

Efter allt de så fick jag pka med johanna hem, tog en macka sen fräste vi iväg till stallet där mamma och Celine väntade på mig. Skrittade/joggade en sväng på banan där hon körde lite mararbete. Bilder från när jag red ser ni på inlägget nedanför. Han kände fin och mjuk i båda sidorna vilket var en riktig lättnad. Så imorgon kör vi på som vanligt igen! Sweet as candy! Vi kommer vara bättre än någonsin kan jag lova!!


Väntar nu på käk sen blir det lite tv, sen väntar sängen tror jag. Sovmorgon imorgon till nio, yeees!
/t


Längtar tills vi är på vår rätte plats här i livet igen, ååh lille vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0