slide show

MOVES LIKE JAGGER!!

Nu var det ett tag sen igen... Förlåt för de men nu är jag tillbaka!

Idag var vi i Orsa och tävlade sista omgången med lagen, gick hur bra som helst! Induviduellt kom jag en utanför placering och själva laget slutade som fyra totalt vilket betyder 2 utanför placering. Red på 62% och är såå nöjd! Grymt nöjd med både pusjkin och laget också! Lag 1 van alltihop! sjukt kul, grattis till er!:D Bilder och filmer kommer inom kort. Dagen vart lång men riktigt lyckad!

Självaste Brisko fick en sväng om i skogen idag, vilket var riktigt väl behövligt. Var ute med Johanna igår också, bockning och annat skoj tycte han passade bättre än att lyssna på matte. Känns ändå rätt bra att han är pigg och glad och visar inget att han har ont eller något annat. Och så är det ju alltid kul att han är glad, och gör små grejer så jag nästan ligger på marken. Haha, knäpp häst.

Imorgon ska jag ladda om för alla fodringar i stallet och Gagnef med Johanna. Hon ska vara dommar sekreterare i ponny dressyr elit eller något sånt. Så då ska jag få följa med och kolla på. Riktigt spännande ska det bli!

Just nu lyssnar jag på Moves Like Jagger så hela huset rör sig, eller? Högt är det iaf.
Ha det bra!/t


Lagomt trött tjej med en känsla som jag kommer leva på bra länge!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att det gick bra, då kanske vi ses i Gagnef! ;)

2011-09-17 @ 22:47:20
URL: http://dressagegeek.blogg.se/
Postat av: svar till matilda

Ja det var jätte kul! Ja det gör vi nog:)

2011-09-18 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0