slide show

Borta ett tag

Nu har jag inte hört av mig på ett bra tag. Har gjort en heel del roliga grejer som sista dagarna har setat på Stacy utan hjälm, hoppat för Uffe vart med Johanna på tävling osv. Allt har vart riktigt kuul! Har typ en bild från en sak som ni ska få.

Lyssnar just nu på musik och funderar på att gå och lägga mig snart, matte läxan och biologi läxa klar. Känns alltid bra. I

Imorgon så rider jag för Frida halv 6 för er som vill komma och titta;)) Ska bli riktigt kul faktiskt, hoppas hon märker att vi har utvecklas lite för det tycker jag personligen att vi har. På tal om ingenting så är det ju värsta festen i Falun eller fest ch fest? Festival kanske...? Aja hela Leksand drar dit så jag kommer bli lite ensam här hemma i lilla lekke, får väll ringa clara eller någon. Som tur är ska jag ju tävla på söndag! Första lokala hoppningen tillsammas! Weehoo, taggad. Tur att jag har världens bästa mamma som alltid hänger med i alla svängar hela tiden. Lite nervös blir hon allt men det får man ta när hon alltid är med. Vet att du läser detta.. Älskar dig sjukt även fast vi har våra gräl, men du är bäst!


Bild i repris


Eftersom att datorn gillar att lagga så blir det ingen bild men den kanske kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0