slide show

Hemma

Hellooo! Förlåt för kass uppdatering men jag har inte riktigt haft orken att skriva. Men nu är jag tillbaka! Jag ligger hemma o sofan idag och är sjuk.. Fick lite bakslag från igår. Då tänker säkert ni "och vad gjorde du igår?" jo det var hoppträning i insjön igår, spöregn och griskallt och jag hade riktigt dåliga kläder på mig. Så det beror nog på det. Har liksom inte tid att bli sjuk, skolan, hästen, träningar och tävligar det går liksom inte ihop. Blev tillfrågad av Johanna om jag ville ta hennes Kerstin träning idag och det vore ju hur kul som helst! Men allt kommer bli pannkaka när jag knappt kan stå på benen och det känns ju jätte bra nu när vi ska tävla på lördag.. Hoppträningen igår började riktigt bra! Sen blev han så himmla taggad frmför varje hinder och sen bara drog han. Han hoppade ju som en gud men jag hade ingen kontroll.. Jag kunde sitta och dra i honom men han lyssnade inte ett dugg så jag fick styra mot staketet för att hsn skulle stanna. Men då stog han och studsa allt gick ju rent åt helvette, ursäkta ordet men så var det. Det ända som var possetivt var att han hoppa som en gud, han var högt över och över hindrena var det inga problem och sen det andra är ju att han är så söt så man ksn knte bli sur på honom. Bättre lycka nästa gång tilda&brisko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0