slide show

GÅRDAGEN

Förlåt att jag inte skrev igår men det var mycket på schemat igen, och det fanns inte tillräckligt med utrymme för bloggen.

Först var det ju skola till tio över tre. Linnea väntade på mig nere i cafeterian för hon skulle med hem. Vi gick hem, bytte om och rullade sen iväg mot stallet. Där väntade Brisko på en liten skrittsväng ute i skogen. Red i den nya sadeln också,  den är bra skön alltså!

Sen sa linnea att hennes mamma står utanför våran hem dörr om 30min, och då ska vi vara klara för att åka hem till henne. Rafsade åt mig lite kläder, smink, hårgrejer sen var jag klar. Hann precis! Sen fortsatte äventyret hemma hos henne. Käkade, duschade och gjorde oss klara. Sen drog vi ner till Hallevi, om det heter så? Och träffade skönt folk. Sen frog vi vidare upp mot skolan där ännumer folk väntade, kul var de.
Min klasskompis hade "fest" i siljansnäs gjympasal också. Så dit skulle jag sen. Klockan började närma sig åtta, och då stoga helan sjuan inne i den lilla gjympasalen och hoppade och sjöng till bra musik! Även där var det mycket trevligt folk! Bra kväll!!:)

Nu ska jag gå ut till pappa och hjälpa honom lite på gårde och hoppas på att mamm ger med sig att jsg får följa med Johanna ikväll. Vore riktigt häftigt om jag fick! Men mammorna styr ju livet när man är treotton...
/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0