slide show

FÖRKYLD TROR JAG DET KALLAS...

Hemma idag igen, riktigt dunder förkyld. Men jag får hoppas att det blir bättre längre in på dagen. Emma kommer allfall hit efter skolan. Vi drar nog upp till stallet då. Johanna red ju honom igår... Hon ringde till mig efter och sa att han inte hade vart nå snäll. Han hade stått och studsat ochnär hon hade lagt pä spöt så hade han sparkat emot det. Så som han har betett sig dom senaste dagarna, så har han aldrig betett sig förut. Dom hade lomgerat honom och han visade inga markeringar. Men han har gått riktigt hårt ända sen han kom hit med tanke på vad lite han gjorde innan han kom. Så han är bara trött och slut i musklerna, så älvdalen tävlingen blir inte av för oss. Tråkigt nog. Så han kommer få en chill vecka nu bara skrittas och joggas lugnt i skogen. Nu ha jag också en förklaring till varför han var som han var på hoppträningen, det är inte hans fel och ilskan ska aldrig gå ut över hästen! Som det gjorde på hoppträningen, riktigt osportlig var jag. Skämms riktigt mycket för mitt beteende. Usch, det kommer aldrig hända igen. Lilla älskade ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0