slide show

Klump var det ja!

Började ju dagen med att försova mig en stund, vaknade av att mamma ringde och då var klockan tio i nio, började kl 9 så det var inte så jätte farligt. Men jävlar vilken panik man får! Var i skolan fem över någon gång. Hann inte sminka mig eller äta frukost det var på gränsen att jag hann med att bortsa tänderna, borsta håret, klä på mig och sedan cykla iväg till skolan. Dagen rullade på som vanligt förutom att min mage skrek efter mat! Men det är sånt man får leva med när man är lika klumpig som mig...

Clara och stallet väntade på mig sen. Vart en skritt-tur barbacka med henne och Dream. Kul var det!
Imorgon är det  träning för Johanna, om allt går som det ska. Hoppas det går lika bra som det gjorde förra gången!:)

Har ju även tappat bort min telefon, great! Känner mig fett naken. Den ska ligga någonstans i julias hus, för där hade jag den sist. Men vart? Ja, det var frågan... den lär väll dyka upp någon gång hoppas jag.

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0