slide show

Du är förbaskat fruktansvärt jävla snygg

Hello!!
Hoppas allt är bra med er där ute? Med mig är allt tipp topp!
Red en sväng ute i skogen med Julia idag. Ehh ja, det slutar ju alltid i katastrof när vi rider tillsammans hehe.. Denna gång slutade det med att jag log på marken;) Vi galopperade upp för en ganska så lång bake där det finns breda stigar lite här och var. Och helt plötsligt tvärvände han in på en sån och ta tappa en stigbygeln och stog i lufte med andra, sen "duns" var jag nere på marken. Brisko stog och kollade ner på mig och undrade varför jag låg där. En bebis+en osmidig ryttare är ingen bra kombination;) Ha, snäll som han är stannar han iallafall.
Julia höll ju på att skratta sönder! Lika så jag.. haha. Hade ju även prroblem med att ta mig upp på honom även fast jag hade sadel. Men det finns ju inte mycket att göra när man är full i skratt!

Väntar på att julia och clara ska komma, julia sover här inatt. Det lär inte bli mycket sömn inatt. Haha men faan vad jag har saknat sömnlösa nätter! Grymt att det är höstlov också!

/T


Bra, bättre, bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0