slide show

Rättvik, halloween hoppet

Trevligt med ett hej kanske? Isåfall, hej!:)
Tävling i rättvik var det idag. Sista på säsongen.
Han var huuur läcker som helst på framridningen, helt galet! Vi kom in på banan och vi båsa var sten säkra på vad vi skulle göra. Allt rullade på riktigt bra.. tills jag tappade kontakten och vi kom lite för snabbt/falckt in på en oxer så den petade jag. Helt mitt fel, plockade inte upp honom riktigt så det vart resultatet. But shit happens. För övrigt gick det hur bra som helst! Det var alltså l:d=80cm
Det var äckligt många starter på hela dagen. 178st totalt. Men det gick bra fort ändå.
Nån timme efter skulle vi in på l:c=90cm. Lika fin på fram ridningen som i första klassen. Gaalet hur fin han var över hindrena. Det sprang hästar hit och dit, överallt! Men ändå var han så lugn. Kändes mer än bra.
Helt plötsligt var vi inne på banan och skulle rida. Han hade riktigt bra tryck i sig själv och ett riktigt tufft självförtroende. 6år och så säker på sin sak, lovely!
Det ända jag tänkte på var att hålla kontakten med honom runt hela banan. Så det vart lite för mycket mellan två hinder så vi kom alldeles för nära och då vart det tufft för honom, så vi rev det. Mitt fel igen. Snäll ponniee som hoppar iaf:) Jag är sjukt nöjd med honom! Bebisen
(film komemr sen)
När vi hade kommit hem och hade lastat ur honom och fixat klart allt så frågade Johanna om jag ville hänga med ut på en sväng med henne ovh Vilmer, vilket betydde att jag fick rida Stacy! Riktigt kul var det. Hon är så frän att rida. Hon har alltid öronen frammåt och är med på norterna, men hon gör seriöst aldrig något dummt! Även fast det är så långt ner till marken känner jag mig förbannat trygg! Vilket är awsome! :) Tack så jätte mycket för lånet Johanna!
Ska jag sammanfatta denna dag med några ord blir det nog, grym dag!!:)
/t
Kärleks bilder i repris♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stacy tycker ju om dig :)

2011-10-30 @ 17:53:28
URL: http://johannavangen.blogg.se/bildblogg
Postat av: Svar till johanna

Och jag tycker om henne!:)

2011-10-30 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0