slide show

Tomt?

Hejsan!

Dagen behöver vi inte ens snacka om för den har sett ut som alla andra dagar.

Red en sväng i skogen med julia idag, jävlar va längesen det var! Sjukt kul att få rida med dig igen Julia! Fart, skartt och bus. Bättre? Nej. Var ju mer en ett halv år sen vi red ut, så saknat det har jag allt gjort! Brisko var iaf pigg och glad och gjorde sitt bästa med att hinna ikapp sladdden och julia. Sladden har ju större steg medans brisko har ett litet mindre. Men vi klara och ganska bra ändå!

Imorgon är det hoppträning för Emma. Var ett tag sen jag hoppade nu, så taggad till tusen kommer han nog vara! Tror vi kommer träna på omhoppning, rätta mig om jag har fel, men då är det väll bra med lite krut? Inte sant?;) Haha, jaja det visar sig hur det går. Ni kanske får en film, om jag har någon som filmar vill säga.

Sitter just nu inlindan i mitt sköna duntäcke och är ny duschad. Kvällen kommer spenderas framför datonr som alla andra kvällar hittills har gjort. Datorn laggar mer än vanligt, har tagit mig 45min att skriva detta inlägg. Tomten får ju mer än gärna komma med en ny dator!

/t


Bilden är sjukt jävla kass, men man ser helheten på honom. Kolla formen och steget!!
Min bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0