slide show

FADE INTO DARKNESS

Red för Johanna igår, gick suuper verkligen! Jag red fram honom en stund sen hoppade hon upp och visade hur jag skulle rida för att allt ska falla på plats och på de så satte hon honom lite på plats också vilket var skönt. Tänkte liksom, han har gjort sådär ett bra tag nu och jag har "vunnit" över honom alla gånger, så han borde ju ge sig tycker man, men icke! Envisa lilla ponny, han ger sig för passet men sen dan efter det så är det som han vill testa igen bara för att se om han kommer undan igen. Knäpp ponny.

Hans ridpass idag blev en bus sväng ute i skogen. Det tyckte han hade förtjänat, han som hade gått dressyr tre dagar i rad. Bockning och annat grejs var mycket roligare än att lyssna på mig. Han är ju bebis somsagt så det är okej;)

Var även och hjälpte Julia idag på klubbtävlingen. Gick hur bra som helst för dom, det trasslade sig lite med banan bara men för övrigt var dom hur fina som helst! Finns en massa bilder från dagen men eftersom jag inte har någon kamera så kan jag inte ladda in dom, så när bilderna är uppladdade ska ni också få dom!

Lyssnar nu på en massa skön musik som skriker ur högtalarna och längtar till vintern som fan! Inte 25- minus och snöstrorm. Sol, pistad backe och mina kära twintips! Åhh. Kärlek. 
Har även bestämmt mig för att jag ska lära Johanna att åka skidor. Vet inte om hon är med på det, men det visar sig! Haha.. Sjuka tankar jag har.

/t





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0