slide show

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av:....
Om du fick välja mellan att äga sharm eller brisko, vem skulle du välja då?:)
Svår fråga, kan inte välja mellan dom, båda är helt underbara!

Postat av: Hannah K
Vem är den bästa tränanren du har ridit för?
Helt klart uffe! Han är riktigt grym och kan sin sak! Sen lita andra också, men i hoppningen är det klart han!

Postat av: Anonym
Hur många har du strulat med?
Inte många alls faktiskt.

Postat av: hejsvejs
Vem höll du senast "på med"?
Har aldrig hållt på med någon riktigt, mest på kompis viset isf.

Postat av: lol
Har hört att du håller på med en som är 5 år äldre.. Är det sant?
Nej det är inte sant. Tro mig eller ej, men fråga alla min nära så ska du se..

Postat av: Jonna
Är du tillsamman med någon?
Nej.

Postat av: Är det sant?
Jag har också hört att du håller på med en som är typ 5-6 år äldre! är det så eller är det bara ett rykte?
tacksam för svar!:)

Samma här, inte sant! Bara ett rykte.


Det var alla frågor! Tyvärr får ni inget video inlägg för jag orkade inte med det. Kommentera gärna om ni undrar något!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0