slide show

TrÖtT

Tänkte göra ett försök med att börja blogga igen eftersom det var såååhäääär längesen jag skrev ett riktigt text inlägg.

Julia sov här inatt, skrattanfall åt ingenting! ÅÅh fan det har jag saknat! Vi var hemma hela kvällen och tog det lugnt då båda var ööver trötta. Hyrde film och käkade glass. Fresh!
Vi skulle upp tidigt imorse då vi skulle till Insjön och kolla på Johanna&Stacy rider sin första hopptävling! Tyvärr blev det inget då hon fick magsjuka.. Krya på dig! Det väntar en liten överraskning i stallet åt dig;)


Brisko och jag gick upp till klubben för att rida lite lugn dressyr. Vi jobbade på det låga och runda. Hade varken spö eller sporrar hon han lyssnade lika bra ändå! Red ca: 20-30min då han har fått vaccination för några dagar sen. Vilket var toppen för jag hade inte orkat ridit mycke längre. 

Har börjat blivit gaalet trött dom senaste veckorna. Vet inte vad som är fel, alla dagar ser ju likadana ut. Skola, stallet, middag, dator och sen sängen. Har börjat tagit bort dator tiden så ligger i sängen klar för att sova mellan halv 8 och 8. Är man trött så är man...
/t





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0